Käyttöehdot

Voimassa toistaiseksi 1.10.2020 alkaen.

Tilaus- ja toimitusehdot

Yleiset

Soulmate.fi verkkokauppaa ylläpitää ja tuotteita myy Soul Mate Company Oy (Y-tunnus 2839523-5). Myymme tuotteita yksityishenkilöille.

Tilaus

Tuotteet tilataan verkkokaupastamme. Tilaamalla vahvistat, että olet lukenut tilaus- ja toimitusehdot ja sitoutunut noudattamaan niitä.

Maksu

Verkkokauppatilaus maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassamme on käytettävissä Paypal-, Braintree- ja Klarna-maksutavat, jotka välittävät maksusi meille. Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa listatuilla maksutavoilla, kuten verkkopankki, korttimaksu, mobiilimaksu tai luottosopimus.

Maksaessasi yhteys- ja tilaustietosi välitetään maksuratkaisun tarjoajalle maksun välitystä varten.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Tilausvahvistus ja kuitti

Vahvistamme onnistuneen tilauksesi lähettämällä tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Kun tilauksesi on käsitelty, lähetämme tilauksestasi kuitin.

Hinnat

Ilmoitamme hinnat euroina. Hintoihin sisältyy arvonlisävero. Tilauksesi hinta on verkkokaupassa tilaushetkellä voimassa oleva hinta, joka vahvistetaan myös tilausvahvistuksessa. Pidätämme oikeuden peruuttaa tilaus, jos tuote on loppunut verkkokaupan virheen vuoksi tai tuotteen hinta on selvästi virheellinen (esim. hinta 10,00 euroa, oikea hinta 100,00 euroa).

Toimitustavat

Lähetämme tilauksesi PostNordilla saatavilla oleviin EU-maihin. Soul Mate Company Oy:n verkkokaupan tilaus voidaan toimittaa seuraaviin maihin*:

  • Itävalta
  • Belgia
  • Kroatia
  • Tšekki
  • Tanska
  • Viro
  • Suomi
  • Ranska
  • Saksa
  • Iso-Britannia
  • Unkari
  • Irlanti
  • Italia
  • Latvia
  • Liettua
  • Luxemburg
  • Alankomaat
  • Norja
  • Puola
  • Portugali
  • Slovakia
  • Slovenia
  • Espanja
  • Ruotsi

*Erityiset ehdot: Kuljetus ei koske merentakaisia ​​alueita, joita hallinnoivat:

  • Alankomaat
  • Tanska
  • Espanja
  • Ranska
  • Grönlanti
  • Färsaaret
  • Andorra
  • Gibraltar
  • Kanarian saaret
  • Ceuta
  • Melilla
  • San Marino

Serbian tasavallan kuljetusalue ei koske Kosovoa. Italia kattaa myös Vatikaanin.

Verkkokaupassa voit valita haluamasi toimitusvaihtoehdon saatavilla olevista vaihtoehdoista. Toimituskulut eivät sisälly tuotteen hintaan.

TOIMITUSVAIHTOEHDOT 

MyPack Collect: Lähetys toimitetaan vastaanottajan lähellä olevaan noutopisteeseen. Vastaanottajalle ilmoitetaan, kun paketti voidaan noutaa noutopisteestä. MyPack Collect ei ole saatavilla seuraavissa maissa: Iso-Britannia, Irlanti, Italia, Portugali, Kroatia, Tšekki, Puola, Unkari, Slovakia, Slovenia

MyPack Home: PostNord ottaa vastaanottajaan yhteyttä puhelimitse, tekstiviestillä tai sähköpostitse sopiakseen tarkan toimitusajan. Sovitut toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9-21. Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Mikäli pakettia ei voida toimittaa kotiosoitteeseen, sen voi noutaa myöhemmin noutopaikalta.

PostNord säilyttää paketteja: 

MyPack Collect

  • Noutopisteet – 14 päivää (Pohjoismaat)
  • Pakettiautomaatit – 7 päivää (Pohjoismaat)
  • Noutopisteet muualla Euroopassa – 7 päivää

MyPack Home

Palveluun kuuluu yksi jakeluyritys. Mikäli jakeluyhtiö ei tavoita vastaanottajaa, paketti palautetaan PostNordin terminaaliin, josta asiakas voi noutaa tilauksen 14 päivän sisällä. Jos lähetystä ei noudeta 14 päivän kuluessa, se palautetaan PostNordin varastolle.

Toimitusajat

Toimitamme tuotteet sinulle noin 3–7 arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Mikäli toimitusajoissa on poikkeuksia, ilmoitamme siitä erikseen verkkokaupassa.

Palautus ja vaihto

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä asiointipalveluun. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita niiden alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa. Tuote on palautettava 7 päivän kuluessa ilmoituksesta. Palautukseen tulee liittää kuitti. Peruutustapauksissa toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla. Palautamme sinulle tuotteen hinnan 14 päivän kuluessa palautuksesta käyttämällä tilauksessa käytettyä maksutapaa. Tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin hyvitys tai peruutus. Lunastamattomasta paketista veloitamme toimituskulut ja 10 €:n käsittelymaksun.

Asiointipalvelun yhteystiedot:

  • Sähköposti (ilmoitukset): support (at) soulmate.company
  • Kirjeosoite: Soul Mate Company Oy, Lounaisväylä 8A, 00200 Helsinki
  • Palautusosoite: PostNord, Osumakuja 1-3, 01530 Vantaa

Voit vaihtaa tilaamasi tuotteen 14 päivän kuluessa tilauksesta, mikäli tuote ja pakkaus ovat alkuperäisessä kunnossa ja haluamasi tuote löytyy verkkokaupasta. Pidätämme oikeuden veloittaa vaihdosta toimituskulut. Olemme vastuussa tilauksesi kuljettavan tahon kanssa varmistaaksemme, että tilauksesi saapuu ehjänä. Jos pakettisi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tee reklamaatio tilauksen tehneelle taholle välittömästi ja ota yhteyttä asiointipalveluumme. Jos olemme jostain syystä toimittaneet sinulle väärän tai virheellisen tuotteen, ilmoita siitä meille myös viipymättä asian selvittämiseksi ja korjaamiseksi.

Asiakkaan tietojen käsittely

Tietojesi luottamuksellinen ja turvallinen käsittely on meille tärkeää. Asiakastietojen käsittelyn ja säilyttämisen periaatteet on kuvattu tietosuojaselosteessamme.